Co dělat – nejde mi internet

Pokud se stane, že jsi byl odpojen od sítě či internetu, zkontroluj, zda máš správnou IP adresu. Pokud je adresa ve tvaru 19x.254.xx.xx , je velmi pravděpodobné, že tvůj počítač nebo externí wifi zařízení "nevidí" na náš AP.

Pokud je adresa ve tvaru 10.13.xx.xx a je to opravdu ta tvoje (kterou ti přidělil správce), bude asi problém o kousek dál. Pokud i výsledky trasování ukazují, že se dostaneš až na internetovou bránu ( 10.13.82.254, 10.13.82.250 ), máš nejspíš z nějakého důvodu zakázáno přistupovat k internetu.

Nejčastěji je to:

Neplatič

  • nezaplatil jsi včas svoje členské příspěvky – zjistiš v informačním systému členů
  • špatně jsi zaslal svoje členské příspěvky – pak zašli email na blizzy(zavinac)jinonice.cz podle vzoru:
Zaslal: xxxxxxxxxxxxxxx
Předmět "Nejde přístup k Internetu
Dobrý den/Ahoj!
Moje identifikace (VS):
Jméno : jmenočlena
Nick : přezdivkačlena
Adresa : ulice
Připojení : AP kam jsi připojen
Člen : členské příspěvky jsem zaplatil //datum// dle výpisu transparentního ůčtu u FIO, družtevní záložny.
Tento příspěvek byl zaslán: //se špatným nebo bez VS, pod jiným jménem, prostřednictvím pošty ….//

Na základě takto zaslaného emailu, lze Váš příspěvk dohledat a zaúčtovat a tím Vám opět připojit k Internetu.

Zasílateli příspěvky prostřednictvím České pošty na účet – počítejte s tím, že výpis od České pošty s detailním vyúčtováním připsané platby trvá cca 3 dny, kdy je možné Vaší platbu ručně zaúčtovat do databáze.

Anonym

  • nedodal jsi všechny potřebné údaje pro povolení provozu, nebo jsi zadal nesmysly, případně nereaguješ na naše emaily, nevybíráš poštovní schránku

Nečlen

  • vyčerpal zkušební dobu 14 dnů od připojení do sítě sdružení a neodevzadl jsi přihlášku nebo nejsi členem sdružení

Servis

  • na síti probíhají servisní práce, které vyžadují odstavení internetového provozu. V tomto případě by jsi informace mohl najít už v předstihu na našem webu nebo v sekci Plánované a neplánované výpadky

Co s tím?

Na všech chybových stránkách je uveden i návod, jak vzniklý stav řešit – stačí číst. Jakmile odstraníš důvody, proč jsi byl odpojen, kontaktuj správce e-mailem a požádej o opětovné připojení.

Jak taková chybová stránka vypadá?

neplatic neclen anonym noemail limit