Systém upozorňování a blokování

V současné době jsou nastaveny tyto případy přesměrování:

– členové, kteří mají kredit:

  1. na poslední měsíc (349 Kč až 0 Kč včetně) Budou jednou týdně přesměrováváni s upozorněním, že je čas zaplatit na další období. Toto přesměrování lze zrušit kliknutím na odkaz „Beru na vědomí“ a vyčkat cca 2 hodiny na opětovné načtení databáze.Zároveň jim budou poslány e-maily a jednou měsíčně po stržení aktuálního měsíce jim bude zaslána i SMS.
  2. -1 Kč až -349 Kč (aby nedošlo k mýlce – toto jsou záporné hodnoty). Budou prozatím stejně jako první případ pouze přesměrování s upozorněním. Toto přesměrování lze zrušit kliknutím na odkaz „Beru na vědomí“ a vyčkat cca 2 hodiny na opětovné načtení databáze.
  3. -350 Kč a míň Internet je zablokován – přesměrovaná stránka, kterou nelze zrušit. Dlužníkům budou poslány e-maily a jednou měsíčně po stržení aktuálního měsíce (cca 16tého) jim bude zaslána i SMS.Lze dočasně povolit do příštího importu výpisů – pokud se Vám to stane, kontaktujte podporu, domluvíme se na dalším postupu. Pokud tito členové nebudou reagovat ani po 2 měsících, členství jim přerušíme na 6 měsíců, když se neozvou ani během této doby, budou vyloučeni.

Pro nové členy je nastavena imunita – upozorňovat je to začne až po 20 dnech od připojení a zablokovaní budou v případě neplacení až po 30 dnech.

I když je tato změna zcela v souladu s finančním řádem, kde se píše „pravidelné členské příspěvky se platí do 15 v měsíci“ přesto považujeme za důležité, abyste tuto změnu věděli a počítali s ní.

Tedy v budoucnu kdo bude mít členské příspěvky v mínusu, tomu internet nepojede. Hlídejte si to prosím.